שיפוץ אופני כביש Colnago Mexico

איל התקשר אליי ושאל האם אנחנו מעוניינים לסייע לו בשיפוץ אופני כביש ישנים ומוזנחים. שאלתי על מה מדובר ואז שאל אותי האם אני יודע מה זה Colnago Mexico. עניתי שאין לי מושג מה זה הדגם המדובר, אני רק מכיר את המותג Colnago ואפילו שמעתי על גדולתו של המייסד, ארנסטו קולנגו.

התקשרתי לרפי ושאלתי אותו האם זה משהוא שהיה רוצה להתעסק איתו. התשובה הייתה חדה ודרורה: "עכשיו אתה מדבר!".

 

מכאן הכל התגלגל ממש מהר. אמרתי לאיל שאנחנו בעניין ותוך יומיים האופניים היו כבר אצלי. האופניים שקיבלתי עמדו בחוץ שנים רבות, כלל לא היו במצב רכיבה ולא מתוחזקות. ככה נראו ביום שקיבלתי אותם, עוד כמה תמונות מופיעות מטה. ראינו המון חלודה, כל חלקי הבד והעור לא שימושיים כלל ובאופן כללי שום דבר לא במצב רכיבה.

זה השלב שבו אני מצטיין… לפרק ולשבור!  אז כל מה שלא ניתן לשמר נזרק. לבסוף קיבלנו שני גלגלים המצב סביר, שלדה ומזלג.

התכנסנו לקבלת החלטה איך ממשיכים. לבסות הכיוון שנבחר היה להישאר עם מערכות 9 הילוכים. התחלנו לבדוק כיצד לשפץ את הקראנק ואת המעביר האחורי, קסטה ושרשרת 9 הילוכים זה מוצר די שכיח. גם הבלמים לא היו במצב מי יודע מה אך לא מסובך למצוא רפידות חדשות ובמידת הצורך קפיצים חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

The maximum upload file size: 128 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

עגלת קניות
Copy link
Powered by Social Snap